De zeer vriendelijk Mariëlle verzorg je altijd met een glimlach. Professioneel en bekwaam
Cathy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een ontspanningsmassage en dat is ook wat ik gekregen heb! Heerlijk gemasserd met de nodige pijnscheuten er tussendoor, zoals het hoort.
Ik kom zeker terug
Chris •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vlot verlopen tweede afspraak
Patrick•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een geweldige ontspanningsmassage gehad! Zeer professioneel, fijne sfeer en precies wat ik nodig had. Voel me helemaal ontspannen en kom zeker terug. Echt een aanrader!