Top! Een aanrader voor iedereen die zijn lichaam op de juiste manier wil behandelen..
Marielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en professioneel geholpen!
Marjan •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden: Professioneel, goede uitleg en kennisdeling! Plus vriendelijk en altijd fijne gesprekken. Daarnaast ben ik ook super blij met de resultaten van het definitief ontharen. En de gezichtsbehandeling is een echte aanrader!
Herma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen! Fijne behandeling en kijkt echt naar wat goed voor je lichaam is.
Aanrader!
Marielle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd snel en vriendelijk ontvangen. Het personeel is deskundig en legt de studie goed uit.