Heel erg blij met de resultaten van de laserontharing behandeling.
De kliniek is erg netjes, schoon, ziet er mooi uit en medewerkers zijn erg professioneel en heel attent.
Ana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mariëlle was zeer deskundig en erg vriendelijk.
Tom•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, goed voorgelicht, behandeling was zeer goed te doen, zeer vriendelijk personeel!
Marjan •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst was zeer vriendelijk, kopje koffie bij de intake was zeer welkom. Leuke sfeer onderling. Echt een aanrader!!