Vandaag mijn eerste laser behandeling. Heel vriendelijk en rustig ontvangen. Duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en stap voor stap verder gegaan. Heel fijn dus.
Jorgen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Je krijgt duidelijke uitleg in het intake gesprek. De behandeling stelt niets voor.
Joyce•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Maartje is vriendelijk en vaardig, deze behandeling is een echte aanrader
Gonnie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg bij intake.
Ook bij de behandeling kan niet anders zeggen.
De behandeling ging verder prima op naar de volgende. 😃👍
Carla •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en duidelijk uitleg
Is een aanrader om hier heen te gaan voor
welk doel dan ook