Zoals altijd weer fijn bij Claire. Maakt eigenlijk niet uit waar je voor komt, je wordt altijd professioneel behandeld. Tot gauw, Claire
Jolanda •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en zeer fijne behandeling, met tips en een gezellig praatje.
Diane•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk momentje van ontspanning tijdens de massage en dan ook nog eens de deur uitlopen met geëpileerde en geverfde wenkbrauwen. Kan toch niet beter ;)
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke pedicurebehandeling was dit!!
Voeten zijn weer tiptop verzorgd en voelen heel ontspannen