Een geweldige gezichtsbehandeling gehad bij Jutta. Ze nam uitgebreid de tijd en ook na de behandeling kreeg ik fijn huidadvies. Veel dank!
Esra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede uitleg, geduldig en denken met je mee
Mandy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, professioneel, stellen je op je gemak. Leggen duidelijk uit wat er gaat gebeuren. Zou het een ander zeker aanraden hier een behandeling aan te gaan.
Bianca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom fijn geholpen
Andrea•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne intake en eerste laser afspraak gehad! Complimenten!