Een ontspannen ,fijne behandeling,nogmaals dankjewel Zinzi!!
Evelien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had mijn intake met Zenzi. Zenzi heeft mij zeer uitgebreid geïnformeerd over alle mogelijke vormen van behandeling. Ze was betrokken en ze beantwoordde al mijn vragen.
Omdat ik op afstand woon en me op de terugweg realiseerde dat het qua afstand voor mij niet haalbaar is om zo vaak naar Amersfoort te komen, ga ik op zoek naar een kliniek in mijn woonomgeving.
Heel hartelijk dank voor uw gastvrijheid en met name heel hartelijk dank voor uw geweldig betrokken medewerkster Zenzi.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Anny
Anny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne uitleg en hulp. Aardig team en goede service tot nu toe!
Soraya•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne laser behandeling
Melek•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel leuk ontvangen in de kliniek en fijne behandeling gehad. Zeker een aanrader!