Ik kom hier graag, Serpil doet mijn wenkbrauwen altijd perfect.
Behandeling door Serpil•Wenkbrauwen - threaden
Denise•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al meer dan een jaar, altijd tevreden!
Behandeling door Serpil•Gezicht threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Door de goede recensies heb ik besloten mijn wenkbrauwen te laten doen. Maar helaas zijn ze nu te dun geworden😥 terwijl ik had aangeven dat ik de vorm en dikte wilde behouden!
Behandeling door Serpil•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen
Behandeling door Serpil•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne plek! Eerste keer dat ik hier was maar ik ga zeker vaker komen! M'n wenkbrauwen zijn snel, goed, mooi en redelijk pijnloos geepileerd, ben er erg blij mee!