ze was heel aardig, er werd mij ook thee/koffie aangeboden en ze heeft gratis mijn wenkbrauwen geverfd. Ook kreeg ik tips over hoe ik mijn wenkbrauwen kan verzorgen.
Behandeling door Serpil•Wenkbrauwen - threaden
Kaithlyn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling!
Behandeling door Serpil•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon waar professioneel gewerkt wordt met altijd een glimlach.
Hoop voor altijd klant te blijven.
Behandeling door Serpil•Gezicht threaden
Ilse•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring en weet zeker waar ze het over heeft!
Behandeling door Serpil•Wenkbrauwen - threaden
Aylin•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw en ik ben ook echt heel erg blij met het resultaat!