Dankjewel Serpil, erg blij met mijn wenkbrauwen en wimpers 😍
Behandeling door Serpil•
Wimper permanentToon alles…
Khadija•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling, ga er altijd tevreden weg. Serpil is geduldig en geeft goed advies. Kan het iedereen aanraden!
Behandeling door Serpil•Facials / Gezichtsbehandelingen
Denise•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was goed, maar je wordt vlak voor andere klanten voor schut gezet als je de standaardbehandeling neemt. Continu wordt er aangegeven dat je de duurdere behandeling moet nemen. Dat is niet fijn.
Behandeling door Serpil•Facials / Gezichtsbehandelingen