Top locatie met parkeer gelegenheid, handig als jij met auto komt. Ook tram en bus stopt voor de deur. Leuke werkplek, en meest belangrijke top nagelstilyste, ik heb moeilijke nagels maar niks is moeilijk voor haar, zij doet haar werk met plezier! Ik had goede klick, ook veel gelachen:-)
Dankjewel!!!
Sylvia •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer prachtig! Mooie shape en de biab is superstrak aangebracht. Ik ben elke keer zo blij als ik bij Salma vandaan kom en ze is ook zo lief en gezellig tijdens de behandeling. Ik heb mijn volgende afspraak alweer staan!