Aleksandra is incredibly sweet and caring. I have been coming to her for years and truly wouldn’t trade her for anything. She always makes me feel comfortable and well taken care of.
Sara•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Best manicure in The Hague!
Behandeling door Aleksandra•Builder gel manicure
Anna-Louise•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Quality friendly creative and good value for money.
Kerry •6 maanden geleden
Geverifieerde review
As always, the treatment is amazing. So clean, so professional and very punctual.
Razan •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een hele fijne eerste behandeling gehad. Aleksandra is erg vriendelijk, professioneel en zorgt ervoor dat je in de watten wordt gelegd. Ook de salon is erg mooi en schoon, dus ik kom zeker een keer terug!