Я очень довольна качеством работы мастера и атмосферой в салоне! Благодарю!
Anna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie wimpertjes
Charlotte•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga er niet perse heen voor de goeie sfeer of kop koffie, maar ben wel altijd heel tevreden met het resultaat. De nagelstylistes werken nauwkeurig en het blijft altijd lang mooi.