Erg tevreden met mijn wimpers!
Dankjewel Alistabeauty!
Valentina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi resultaat! Bedankt!
Deli•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aller beste !
Melissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een lashlift laten doen. Geen mascara meer nodig! Vriendelijk ontvangen door Natalia en ze zijn zeer professioneel. Had iets meer krul verwacht maar ik ben sowieso erg blij. Ik beveel Alista Beauty zeker aan!