Behandeling door Wimperstyliste•Wimperextensions - opvullen
Susie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel blij met mijn super verzorgde nagels. Wordt altijd zo zorgvuldig gedaan . Top
Xandra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
3 behandelingen op 1 dag gepland (pedicure, wenkbrauwen en wimperlift) en alles is prima na elkaar gedaan, ondanks de drukte voor de vakantie. Toen ik heel eventjes moest wachten werd me nog een cappuccino aangeboden. Alles ziet er weer goed uit!
Femke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon en perfecte service heel erg tevreden! Top