Het was een hele fijn ervaring met Deborah en ik heb langere tijd van de spray tan kunnen genieten.
Behandeling door Deborah •Spray tan
Shania•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke communicatie, super behulpzaam en mooie tan. Echt top!
Behandeling door Deborah •Spray tan
Charlotte•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige ervaring gehad bij Deborah!
Deborah is erg lief (het was mijn eerste keer spray tan) en enorm kundig. Het is heel duidelijk dat ze er veel verstand van heeft en een professional is. Daarnaast is de tan heel mooi ontwikkeld en ben ik van plan vaker terug te komen bij haar!
Behandeling door Deborah •Spray tan
Nadine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect !
Moriel •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
deborah verleent goede service zelfs toen ze zag dat ze geen plek had toch nog door helpen met zoeken naar andere opties en me juiste adviezen gegeven uiteindelijk toch nog kunnen behandelen. Oprechte persoon🙏🏾