Ik ben zo fijn geholpen door Deborah. Ik heb mij echt op mijn gemak gevoeld en Deborah legde alles heel fijn uit. Ik zal zeker hier terugkomen als ik nog een keer spraytan wil doen!
M.S.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deborah is deskundig en een leuke vrouw. Je voelt je altijd welkom bij haar.
M.R.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deborah is een proffesional op het gebied van tanning en alles wat daarbij hoort. Mooie tan en superklantvriendelijk. Je voelt je op gemak en dat is erg belangrijk bij een spraytan! Keep up the good work :-)
M.D.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, duidelijke uitleg en goed resultaat.
L.v.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige ontvangst. Vriendelijke en kundige dame. Zeker voor herhaling vatbaar.