Deskundig en supervriendelijk! Vandaag voor "t echie" as donderdag zal ik shinen mede dankzij deborah!
S.v.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne duidelijke uitleg en een mooi resultaat.
Deborah neemt de tijd voor je en is zeker professioneel
Q.J.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn eerste Tan Spray ervaring gehad. Leuk ontvangst met duidelijke uitleg. Debora heeft echt ook voor de klant en zorgt dat je je ontspannen en op je gemak voelt. Heel erg tevreden!
P.V.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden, mooie tan en vriendelijk ontvangen!
N.Ö.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw, neemt echt de tijd om alles uit te leggen. Heeft handige tips meegegeven! Tanning geeft een heel mooi resultaat!! Zou zeker nog eens terug komen :)