Goed zoals altijd maar ik twijfelde over de kleur nagellak. Ze had een leuk idee met glitters. De glitters zijn idd mooi maar later aan de kassa moest ik 5 euro extra betalen hiervoor. Was wel zo netjes geweest als ze dat erbij vermeld had
Gellak manicure
marleen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Door de altijd vriendelijke Layla geholpen. En mijn nagels weer mooi en glanzend!
Kunstnagels opvullen
Bernadetta•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom perfect geholpen door Elma. Normaal heb ik one by one, nu 3D en ben superhappy met het resultaat!
Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad
Kunstnagels opvullen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een week geleden mijn nagels laten doen, super mooi geworden. Helaas brak er al gauw eentje af door mijn eigen fout. Meteen een afspraak gemaakt via treatwell bij dezelfde werknemer. Aan het eind van de afspraak was ze zo lief om mij geen geld ervoor te vragen omdat het binnen een week gebeurde. Vast en zeker deel van het beleid maar ik vond het enorm fijn dat ze dit uit haar zelf zei terwijl ze zag dat ik mijn portemonnee al in mijn hand had. Super service dus. Ook heeft ze mijn nagel hersteld met een extra dikke laag 👍🏼 Ik ga nergens anders meer heen!