Helaas was mijn vorige ervaring beter. De nagelstyliste nam minder tijd voor de behandeling, ze werkte gehaast. Hierdoor was gellak was niet nauwkeurig aangebracht.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
super tevreden!! Dankjewel Elma 😊
Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
better than expected
Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!!!!
Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer heel tevreden met mijn wimperextensions, lieve en goeie personeel vooral Elma zij maakt mij dag altijd goed!
Ga zoo door iedereen xxxx