Erg tevreden met het gellakje dat gezet is. Blijft mooi op mijn nagels. Nagelstyliste werkte nauwkeurig en snel.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker snel deze keer, binnen 25 min. klaar.
Gellak manicure
Marieke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd voorzichtig als het om wenkbrauwen gaat. De dame (Bahara) had naar mijn wensen geluiserd en heeft er ook zo naar gehandeld. Dat heeft dan ook tot een mooi resultaat geleid.
Wenkbrauwen - threaden
Zohal•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed ontvangst, zeer gastvrij. Houden rekening met je wensen.
Resultaat geheel zoals ik gehoopt had.
GelnagelsToon alles…
Kelly•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling ging snel en volgens afspraak. Ze luisteren naar wat je precies wilt en geven tips!