Ik ben goed geknipt en mijn highlights zijn mooi geworden. Er is goed geluisterd naar wat ik wilde. Het enige minpuntje vond ik dat je vlakbij de nagel behandelingen zit en dus constant in een chemische lucht zit.
Vrouwen kleurenToon alles…
Noor•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Precies goed. Er werd goed geluisterd naar wat mijn wensen waren.
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zie feedback
Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag weer bij All in beauty geweest voor het opvullen van mijn nagels. Altijd vriendelijke meiden die gezellig met je meekletsen. En tot slot: hele mooie nagels. Een aanrader ik kom hier graag.
GelnagelsToon alles…
Danielle•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd super gezellig in de salon! Ben altijd tevreden met mijn nagels. Bedankt he Sil !! ❤️