De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
5077 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben goed geknipt en mijn highlights zijn mooi geworden. Er is goed geluisterd naar wat ik wilde. Het enige minpuntje vond ik dat je vlakbij de nagel behandelingen zit en dus constant in een chemische lucht zit.
Precies goed. Er werd goed geluisterd naar wat mijn wensen waren.
Zie feedback
Vandaag weer bij All in beauty geweest voor het opvullen van mijn nagels. Altijd vriendelijke meiden die gezellig met je meekletsen. En tot slot: hele mooie nagels. Een aanrader ik kom hier graag.
Het is altijd super gezellig in de salon! Ben altijd tevreden met mijn nagels. Bedankt he Sil !! ❤️