Weer door Loes geholpen, ze is echt super snel en zet de wimpers perfect! Echt een aanrader!
Wimperextensions
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was erg druk, ben door 2 verschillende mensen geholpen maar niet door de persoon die bij mij ingepland stond. Dit kan komen door de drukte voor de feestdagen maar alles liep een beetje door elkaar heen. Verder wel tevreden over mn nagels
GelnagelsToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
enjoyed the treatments
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
TOP
PedicureToon alles…
ingrid•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer naar buiten gelopen met goed gevoel en mooie wimpers en wenkbrauwen. Toppertje 👍🏻👍🏻👍🏻