Ik kom er regelmatig en ben zeer tevreden. Heb wel mijn voorkeur van wie mijn nagels zet. Het personeel vind ik niet altijd professioneel maar wel super vriendelijk.
GelnagelsToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het duurde lang en voelde niet heel prettig. Toch maar weer terug naar mijn vaste wimper specialist: Loes! snel en heel goed! Wil je prijs/kwaliteit ga voor haar.