Het was goed geregeld. Heel fijn geholpen door verschillende personeelsleden.
De zaak ziet er prima uit, een goede poetsbeurt zou het nog beter tot zijn recht laten kome.
Wenkbrauwen - threaden
As•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top, gezellig en goed geholpen!
Kunstnagels opvullen
Daniëlle•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
nagels zijn mooi gezet, layla is míjn favoriete nagelstylist
GelnagelsToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goéd
Kunstnagels opvullen
Marion•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje hier, ik ben erg tevreden over de behandelingen van mijn nagels en het threaden van mijn wenkbrauwen, maar de hygiëne, zeker in de achterste ruimte laat ernstig te wensen over.. de hoezen van de stoelen zijn vies, de vloer is vies.. jammer!