De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,5
5081 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Het was goed geregeld. Heel fijn geholpen door verschillende personeelsleden. De zaak ziet er prima uit, een goede poetsbeurt zou het nog beter tot zijn recht laten kome.
Altijd top, gezellig en goed geholpen!
nagels zijn mooi gezet, layla is míjn favoriete nagelstylist
Goéd
Ik kom al een tijdje hier, ik ben erg tevreden over de behandelingen van mijn nagels en het threaden van mijn wenkbrauwen, maar de hygiëne, zeker in de achterste ruimte laat ernstig te wensen over.. de hoezen van de stoelen zijn vies, de vloer is vies.. jammer!