Je krijgt altijd super veel tips voor de verzorging van je huid! Ze luisteren goed naar wat je wilt.
WimperextensionsToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel werkt netjes en nauwkeurig. Inmiddels ben ik hier al meerdere keren geweest voor diverse behandelingen. Het personeel weet wat ze doen. Enig minpuntje is dat het personeel meer oog voor elkaar heeft dan voor de klant
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak verliep rommelig en was onpersoonlijk. Meerdere klanten werden tegelijkertijd door dezelfde medewerker behandeld. De handdoeken op de behandelstoel lagen er al even, gaven een erg gebruikte indruk. Voor mij niet nog een keer. Janmer, want op zondag open en midden in de stad