Mooi gezet! Er word goed de tijd voor je genomen zodat je tevreden weggaat.
Wimperextensions
Kimberley•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, vriendelijk personeel! Weinig ambiance in de salon maar wel een fijne locatie!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapster gaf fijn advies met betrekking tot model van mijn haar. Ontvangst was goed en vriendelijk, ondanks smal pand wel netjes en overzichtelijk ingedeeld.
Minder prettig is de lucht van de nagelstylistes die acrylnagels aanbrengen.
Vrouwen knippen
Annemarie•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen met een vriendin een afspraak gemaakt voor acrylnagels. Hangt geen sfeer in de salon, erg chaotisch, en het personeel is alles behalve vriendelijk. Beide ‘babyboom’ nagels laten doen, lelijke overloop en slecht gevormde nagels.