Hele lieve mensen en heel goed geholpen! M’n wenkbrauwen zijn heel mooi geworden :)
Romy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer en wat een fijne omgeving. Lieve mensen, goede uitleg en perfect geadviseerd. Mijn wenkbrauwen zijn weer in natuurlijke shape en op kleur 😊
Evelyn•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve meiden, fijne sfeer,goede uitleg en na 25 jaar met een litteken in mijn wenkbrauw te hebben gelopen hebben deze meiden mij super mooie wenkbrauwen gegeven. Super tevreden!