Heel erg tevreden. Professioneel en ontzettend vriendelijk. Heel blij met het resultaat!
Wendy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne en klantvriendelijke hulp. Sade voelt zich altijd meteen op haar gemak:-)!
Sarah•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed! Meiden incl oma zijn toppers.
Nienke •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met mijn prachtige wenkbrauwen ❤️ Fijne aan deze salon is dat je je gelijk op je gemak voelt en onderdeel bent van het geheel. Topvrouwen met passie voor hun vak, professioneel en met oog voor wat de klant wil en de mogelijkheden die zij kunnen bieden.. En allemaal super vriendelijk! Tot gauw!