Wat een fijne benadering! Iemand die weet waar ze het over heeft. Iemand die de tijd voor je neemt. Iemand die vakkundig te werk gaat. Iemand die je op je gemak weet te stellen. Dat is wat Denise doet! Tot over 6 weken!
Francis•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo superblij dat ik eindelijk de stap gezet heb om powderbrows te nemen. Het resultaat is erg mooi en natuurlijk gezet. Blijer kan je mij niet krijgen!
Amanda •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoveel liefde en toewijding. Zorgvuldig en aandacht. Een warm bad waar je komt, en waar je je gelijk veilig en vertrouwd voelt zoals ik die door borst kanker kaal is.
Geeft me weer uitdrukking op m’n gezicht en zelfvertrouwen. Erg blij met het resultaat.
Marjolein•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel leuk , en heel veel aandacht naa e de klant , ik ben heel erg blij mee !!
Gervania •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen, heel blij mee! We komen snel terug!