Niets dan goeds over EyebrowMommy. Wat een professionele, gezellige, pure mensen werken hier. Ze hebben hier echt aandacht voor de klant. Ze zijn eerlijk, deskundig, denken met je mee en zijn ontzettend sympathiek.
Manon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hiernaartoe gaan is altijd thuis komen in een warm bad. De gastvrijheid is uitzonderlijk. Hier voel je je echt thuis! Daarnaast zijn ze allemaal stuk voor stuk zeer vakkundig. Ze werken heel voorzichting, informeren je duidelijk en houden rekening met jouw wensen.
Ruth•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prachtige wenkbrauwen en meiden wat zijn jullie lief en gezellig echt een aanrader veel liefs 💋 ❤️
yvonne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer blij met het resultaat 👍🏼 dank je wel weer 🥰
Claudia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig. Super leuke lieve mensen