Jaylee is een leuke spontane meid die mij op mijn gemak stelde en alle vragen die ik had over deze behandeling duidelijk heeft beantwoord. Ben erg blij met t eindresultaat. Dank je wel Jaylee🤗
Eugenie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij weer met mijn wenkbrauwen en wimpers. Jaylee heeft het weer prachtig gedaan . Thxsssss x
Masha•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat zijn jullie kundig, en jullie nemen voor iedereen ruim te tijd. Ik ben erg tevreden, en ik kom zeker terug. Groetjes Sharon van Lent
Sharon •ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig met de dames en je wordt altijd goed geholpen! Heel blij met het resultaat weer!