Weer heel fijn geholpen door Nikita Deze moest er alles af vanwege mijn operatie.
Dat heeft ze weer mooi gedaan . En mijn nagels zien er nog heel goed uit . Bedankt daarvoor 👍👍👍
Josien•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Nette salon en Nikita is altijd even vriendelijk.
Mooie frisse nagels weer.
Marlies•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettig geholpen!
Geertje•3 maanden geleden
Geverifieerde review
👌🏼
Loes •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima verzorgd en weer mooie nagels !!
Helemaal tevreden