I loved the way I was treated there. The staff is really welcoming and knowledgeable about what they do.
Vrouwen knippenToon alles…
Priscila•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Keratine behandeling, super resultaat. Was de eerste keer, dus het was even afwachten wat het effect zou zijn... echt heel mooi na de eerste keer wassen!
Keratinebehandeling
Rima•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The place looks great and the service does not let wishes open.
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is heel mooi geworden na de verbouwing. Raquel knipt altijd super goed en ik kom over 6 weken weer