Ontvangst bij binnenkomst niet heel vriendelijk en voelde wat ongemakkelijk, de kapper zelf even later was erg aardig en checkte goed wat de bedoeling was. Zorgvuldig werk en mijn zoon ging erg tevreden met zijn nieuwe kapsel naar huis.
Styling door Saddam•Jongens knippen
C•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne gasten, prima geknipt.
Styling door Saddam•Mannen knippen
charles•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Goeie zaak
Styling door Fero•
Mannen knippenToon alles…
Jason•10 maanden geleden
Geverifieerde review
zeker een goede vervanger van Amar.doet het onwijs goed