Goed verzorgde kapper, aardige mensen zeker waard de prijs
Styling door Ali•Mannen knippen
Joshua•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben perfect geknipt en ben vriendelijk ontvangen.
Styling door Fero•Mannen knippen
Jurriaan•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn zoontje hier laten knippen. Aardige kapper. Ook toen ik toch niet helemaal tevreden was (iets te lang aan de achterkant), heeft de aardige kapper hier naar geluisterd en zijn best gedaan om dit aan te passen.
Styling door Saddam•Jongens knippen
Sanne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn zoon wordt hier goed geknipt en z’n haar fijn uitgedund. Ze zijn op tijd en het knippen duurt maar even.