Salon sfeervol en stoer ingericht , medewerkers zijn altijd aardig en zeer vakkundig in hun vak , knippen fantastisch, je komt hier met plezier, en altijd tevreden.
Styling door Fero•Mannen knippen
Sven•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Avoid! Low value for money. Nothing special to mention as basic as it gets.
Styling door Saddam•Mannen knippen
asim•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd goed Amro Style de beste kapper van Rotterdam zeker's te weten zo tot de volgende afspraak
Styling door Ammar•Mannen knippen
Lino•12 maanden geleden
Geverifieerde review
geweldig shop, zijn altijd vriendelijk staan open voor een praatje en een bakkie.