Top kapper! Mijn man en kinderen vinden het heel fijn hier.
Ze luisteren naar wat je wilt en zijn heel geduldig met kinderen.
Mijn zoontje gilt normaal de hele kapper bij elkaar maar deze blijft hij gewoon fijn en stil zitten.
Meisjes knippenToon alles…
Nathalie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat ik een verkeerde afspraak had gemaakt, zonder problemen goed geholpen top.
Styling door Saddam•Mannen knippen
Ton•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper en echt professioneel .
Styling door Fero•Mannen knippen
Ahmad Alsalih•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top weer! Altijd goeie ervaring bij superster Ali.