Zoals altijd in één woord perfect echt absoluut perfect 👍👌
Styling door Ammar•Mannen knippen
Lino•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer netjes en vlot geholpen door Salam.
Styling door Saddam•Mannen knippen
Ton•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk personeel. Altijd kopje koffie en veel gezelligheid en goede knipbeurt. Geweldig om er te zijn.
Styling door Ali•Baard trimmen en scheren
Gerard•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het trimmen en modelleren op zich was goed, echter is niet voldoende gehoor gegeven aan mijn wensen.
Hetgeen bij Amar wel altijd 100% het geval is.
Styling door Ali•Baard trimmen en scheren
Sherman•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Één super dikke tien voor alles de sfeer de klantvriendelijkheid echt petje af een super goede kapsalon de beste kapper van Rotterdam zo tot de volgende afspraak