Mijn zoon heeft zitten huilen om hoe zijn haar geknipt was. Hij wilde klein beetje van de voorkant maar werd heel kort geknipt. En uitgedund waar we niet om gevraagd hadden. Leken gewoon happen uit. Ook nog eens scheef door zijn kruin.
Styling door Ali•Mannen knippen
Quinn•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes geknipt, kan goed met kinderen omgaan.
Styling door Ali•Jongens knippen
Maartje•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing!
Behandeling door Ammar•Wenkbrauwen - threaden
Valeska•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
👏top
Styling door Ali•Jongens knippen
Mohammad•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een knipbeurt voor mijn zoon bij Ali. Hij is zelf gegaan, Ali bleek te druk en hij werd zonder te vragen bij een ander in de stoel gezet. Duidelijk aangegeven dat hij het niet te kort wilde, maar er was weinig aandacht voor hem en zijn haar is verknipt en verziekt, het ziet er niet uit, raar en toch erg kort/ . Ongelofelijk slecht om een tiener die alleen naar de salon komt zo te behandelen. Bij Ali was hij tevreden, maar hij wil nooit meer terug.