Tevreden met eindresultaat. Ella heeft haar best gedaan.
Wat wel een aandachtspunt is zijn de tijden. Omdat er meer tegelijk worden behandeld duurt het jammer genoeg heel.lang.
Styling door Ela•
Vrouwen knippenToon alles…
San•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Helaas kwam ik er na mijn afspraak thuis pas achter dat mijn haar scheef geknipt is… De linkerkant van mijn haar is 2 tot 3 cm korter dan de rechterkant… Ik baal hier enorm van en ga om deze reden niet meer zo snel terug naar deze kapper…
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Chantal•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve kapster met 15 jaar ervaring. Ontzettend blij met mijn kapsel en was binnen 20 min. gewassen en geknipt, super. Ik was zelf last-minute met een afspraak op de dag zelf. Er was meteen een gaatje voor me vrij en ben met een mooie coupe (curtain bangs) het nieuwe jaar ingegaan, dankjewel!