Mijn haar is scheef geknipt en alle plukken zijn verschillende lengtes. Ik vroeg verder om alleen de puntjes te doen, en ze heeft me een Bob gegeven
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Britt•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I would really recommend going to this salon!! Ela provided excellent service 👍 i had a Balayage ,cut, wash, style and blow dry and the products used on my hair were excellent! 😊 I felt very relaxed in the salon and Ela was very efficient and friendly 😁 the place is very clean and bright and i loved my hair!
Styling door Ela•Balayage
Famke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ontzettend leuk en goed geholpen.
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Eva•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige kapsalon, prima knipbeurt en fijn dat het niet als haastwerk voelt.