Vriendelijk personeel en ze nemen alle tijd voor je,ik ben zeer tevreden
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Roos•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Really great salon. They care about the condition of your hair as well as being technically good too
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en bekwaam. 👍
Behandeling door Ela•Make-up
Megan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dana was amazing!!! Totally understood what I wanted and needed and all steps were explained!! Really talented!!! I have finally met THE hairdresser! Thank you guys for your amazing customer service!!! These guys mean business!
Styling door Dana•Föhnen / Stylen
Ylse•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke dames, altijd tevreden over knippen en kleuring, sinds enige tijd nu al mijn vast kapsalon.