Super! Altijd vriendelijk. . Ela en Maia jullie zijn top!
Styling door Dana•Föhnen / Stylen
jolijn•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service en leuk praatje
Behandeling door Ela•Vrouwen harsen - gezicht
Nrmien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij t afrekenen moest ik ineens 95 euro betalen ipv de eerder aangegeven 45 euro. Toen ik verbaasd reageerde, deed de kapster daar heel nonchalant over, omdat mn haar 'dikker' is. Dat hoor je dan toch meteen op t begin aan te geven als kapper, dat een behandeling dubbel zo duur zal uitvallen. Dan kan de cliënt altijd nog zelf beslissen om wel/niet de behandeling te nemen. Tijdens mn behandeling kwam er een dame binnen die eerst uitgebreid ging onderhandelen over de prijs. Dat zegt genoeg..
Behandeling door Ela•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
The stylist is professional, she cut my hair perfectly like what i want
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
super tevreden een kapster met de juiste kijk op het vak toppie!!