I has the proteine treatment and my hair is really healthy now, they were really helpfull
Styling door Ela•
Vrouwen knippenToon alles…
Laura•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gisteren een keratine behandeling gehad en ben super blij met het resultaat. De meiden waren super lief.. Ik kon uren daar blij!!! Ik raad iedereen aan om hier een behandeling te doen.
Styling door Ela•Keratinebehandeling
Laila•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper! Dit zijn voor mij comfort momenten vanaf het begin tot het einde van de behandeling. Zij zijn professioneel, kunnen adviseren en naar je wensen luisteren , vriendelijk en gastvrij met een vakkundig oog voor het maken van de juiste kleur! Kleuren, knippen en stylen bij Maia en Ela en het is zoals jij het wilt hebben, hartstikke knap!
Styling door Maia•Balayage
Juno•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie zaak! En erg vriendelijk!
Styling door Ela•Föhnen / Stylen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede kapster, loop nu rond met een fantastisch kapsel. Ze weten wat ze doen. Sterke aanrader