The haircut and the treatment were nice and relaxing. Ali was friendly and careful to details. The price was fair and matched the description from treatwell.
Styling door Maia•
Mannen knippenToon alles…
FlorinTP•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerste keer bij Baiat geweest en heel blij met het resultaat!!! Werd niet door Ali geknipt maar door een vrouwelijke collega (weet helaas de naam niet), en was heel blij met haar. Ze naam haar tijd en deed precies wat ik wilde. Definitief een aanrader!
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Nina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede kapper met veel ervaring
Styling door Maia•Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel goed 👍
Styling door Maia•Mannen knippen
Stephen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super mooi geknipt en enorm lieve mensen! Aanrader