Ela heeft mijn feestmake-up gedaan. Ze wist precies wat bij mijn gezicht en ogen paste en is hier erg vaardig in. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! Ik heb vele complimentjes ontvangen over mijn make-up.
Behandeling door Ela•Make-up
Danielle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Easy to book. She advised me on the best color to fit my face and was great with the cut. Thanks!
Meisjes knippenToon alles…
Nes•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
always my go to place for a hair cut/trim. They listen to exact what you ask for and do not cut off too much. will be back.
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Natalie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw, heel mooi geknipt
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Pegah•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne behandeling gehad! Mijn haar is mooi geknipt echt niets op aan te merken. Leuke gesprekken gehad en ik kijk er naar uit om terug te keren in deze salon! 👍🏼