Ela is een lieve vrouw die vraagt wat je wil en hoe het wilt en advies geeft. Ik was tevreden en zal zeker teruggaan!
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Halima•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great and quick service for a great price
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Gabi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top❣️
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Katja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Went for eyebrows , haircut and blowdry, good experience
Styling door Dana•Vrouwen knippen
Prerana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a GORGEOUS balayage from Ams ladies about a week ago. This was my third hair colouring that i've had done by Ela. I get happier and happier each time! I recommend Ams. Ladies for anyone who wants amazing hair!