Het is een geweldige plek, je wordt ook heel goed behandeld en ook aardige werknemers! Voortaan kom ik hier naartoe!!!!
Behandeling door Dana•Vrouwen harsen - gezicht
Surya•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m in total love with my hair! I’ve got the keratin treatment and it’s been smooth and straight, months afterwards. The staff is lovely. I’ll come back again for sure
Styling door Ela•Vrouwen - haarverzorging
Cristina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden met de behandeling, wel heb ik er een brandwondje aan overgehouden. Ik heb hoer nog wel een berichtje over gestuurd, maar daar is geen reactie op gekomen.
Erg jammer.
Styling door Dana•Vrouwen - haarverzorging
San•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nice haircut and good experience! would recommend
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Aqsa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I loved the service, I loved the makeup artist, the makeup was incredible, everyone praised it at the event I went to. Thank you very much, it was a wonderful experience. ❤️😍🥰😘😊