Fijne plek voor een snelle behandeling. Vriendelijk en keurig.
Behandeling door Ela•Wenkbrauwen - threaden
Petra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Inmiddels 2 keer geweest en morgen weer. Mijn haar geknipt (krullen) en 2 keer prachtig geföhnd. Dit wordt mijn vaste kapper! Voor een mooie prijs kwaliteit!
Styling door Maia•Vrouwen knippen
Safae•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haren zien er weer goed geknipt uit
Styling door Ela•Vrouwen knippen
Lara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing experience
Styling door Ela•Keratinebehandeling
beril•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice and clean place, the haircut was great and done in no time. Will be going back!